Publicat : lun, Iul 17th, 2017

Comunicat de presă

drept la replicaIn conferinta de presa prilejuita de bilantul Consiliului Judetean dupa un an de mandat, in expunerea sa referitoare la ADI – Sanatate prin apa curata, administratorul public al judetului Giurgiu, Cristian Gratianu a lansat acuze la adresa operatorului de apa SC Apa Service SA. Pe langa acuzatiile ca societatea de apa si canal  inregistreaza pierderi majore, administratorul public a spus si ca SC Apa Service SA a achizitionat telefoane mobile scumpe si face angajari nejustificat de multe. In aceasta situatie, SC Apa Service SA a transmis un comunicat de presa ca drept la replica la aceste acuzatii.

Comunicat de presa

Referitor la unele afirmaţii vehiculate în conferinţa de presă organizată joi, 13 iulie, de către conducerea Consiliului Judeţean Giurgiu, afirmaţii care ulterior au fost preluate de către mass-media locală, este necesar să facem următoarele precizări:
– situaţia financiară a societăţii „Apa Service” Giurgiu SA este publică şi se regăseşte pe site-ul societăţii, la adresa apagiurgiu.ro. Se poate observa că, în conformitate cu Bilanţul contabil la 31 decembrie 2016, societatea a înregistrat profit şi nu pierderi. Dealtfel, de la înfiinţarea societăţii şi până în prezent, „Apa Service” SA a înregistrat profit în fiecare an.
– în anul 2017 „Apa Service” SA nu a achiziţionat telefoane mobile. La începutul lunii iulie a.c. societatea a primit, ca bonus pentru reînnoirea abonamentelor, un număr de aparate telefonice din partea operatorului de telefonie mobilă, operator care ne-a fost partener încă de la înfiinţarea firmei. Subliniem că aceste telefoane, care nu sunt toate de ultimă generaţie, au fost primite gratuit.
– cu privire la proiectul european finanţat prin POIM, continuare a proiectului POS-MEDIU (finalizat în 2016), proiect ce are ca obiectiv extinderea sistemelor de apă şi canalizare în 20 de aglomerări, aflate în special în mediul rural, precizăm că acesta îşi urmează etapele legale impuse de Uniunea Europeană şi legislaţia română, aceste etape necesitând unele proceduri şi aprobări care se derulează în timp.
În finalul comunicatului nostru, reafirmăm angajamentul că „Apa Service” SA Giurgiu îşi desfăşoară activitatea aşa încât locuitorii judeţului să beneficieze de servicii de calitate, 24 de ore din 24. Activitatea noastră a fost întotdeauna în parametri normali, astfel că de multe ori munca angajaţilor noştri trece neobservată.
17.07.2017
Conducerea „Apa Service” SA Giurgiu

Despre autor

-