Publicat : vin, mart. 2nd, 2018

Soseaua de centura – “obligatie” pentru un lobby sustinut al parlamentarilor de Giurgiu

vama TIRIn luna septembrie, Razvan Cuc, pe vremea aceea ministru al transporturilor, a fost prezent la Giurgiu pentru a anunta faptul ca proiectul care viza soseaua de centura spre Vama Giurgiu a fost urcat pe SEAP, iar lucrurile au intrat in linie dreapta in ce priveste aceasta lucrare. Este vorba despre un drum de 5 kilometri, pe 4 benzi, care va costa 155 de milioane lei. Prin realizarea acestui drum se va decogenstiona circulaţia în Giurgiu, rezolvându-se, astfel, controversata problemă a circulaţiei Tirurilor.
Printr-un concurs de imprejurari, Razvan Cuc nu mai este ministru, iar despre acest proiect nu se mai vorbeste nimic.
Zilele trecute insa, blocajul din Vama Giurgiu din cauza viscolului a demonstrate cat de eficienta ar fi fost aceasta sosea de centura…
Mai multi soferi de TIR au ramas blocati, cozile s-au intins pe kilometri intregi si a fost nevoie ca MAI sa trimita in toiul noptii, un secretar de stat la Giurgiu (pe Mihai Chirica).
Doar interventia oficialului MAI a rezolvat situatia, care nu mai avea mult sa scape de sub control, din cauza nervilor intinsi la maximum a soferilor de TIR.
Aceasta intamplare nefericita, care ar fi putut degenera pune din nou pe tapet necesitatea urgentarii inceperii lucrarilor pentru soseaua de centura spre Vama Giurgiu.
Avem, slava Domnului, doi senatori si patru deputati (trei PSD si unul ALDE) si chiar daca nu mai avem niciun ministru, parlamentarii de Giurgiu ar putea (daca ar dori) sa isi uneasca eforturile si sa faca un lobby sustinut pentru a se incepe lucrarile la acest drum de o importanta deosebita pentru Giurgiu.

Despre autor

-