Publicat : mie, Oct 26th, 2016

Catalogul electronic este in curs de implementare in toate unitatile de invatamant din municipiu

catalog-800x445In urma cu o saptamana, la liceul “Nicolae Cartojan” se facea prezentarea catalogului electronic de catre firma care implementeaza proiectul, in prezenta cadrelor didactice, a reprezentantilor Primariei si a reprezentantilor elevilor si parintilor.
In acest moment, situatia implementarii sistemului a evoluat. Iata cum se prezinta situatia in scolile din municipiu:
Colegiul Național ”Ion Maiorescu” – au fost aduse tabletele, husele și cartelele si s-a hotărât ca data instruirii profesorilor pentru folosirea tabletelor să fie stabilită de conducerea unității de învățământ, fiind comunicată și furnizorului. De aseemenea, au fost trimise datele elevilor și profesorilor, conform solicitării firmei, un reprezentant al acesteia deplasându-se la sediul instituției pentru a încărca datele cu privire la absențele și notele elevilor.
Liceul Teoretic ”Tudor Vianu” – instituția a pus la dispoziția reprezentanților firmei care implementeaza proiectul, datele elevilor și profesoilor, orarul și situația școlară urmând ca acestea să fie introduse după ce vor primi tabletele.
Liceul Teoretic ”Nicolae Cartojan” – cadrele didactice au intrat în posesia tabletelor electronice, actualizate cu încadrarea din anul școlar în curs. Toți profesorii și-au creat cont de logare în aplicație. Începând din data de 18.10.2016, elevii sunt notați și în sistemul electronic. În perioada următoare familiile elevilor vor primi codul de identificare urmând ca la rândul lor aceștia să-și creeze cont în aplicație.
Liceul Tehnologic ”Ion Barbu” – au fost trimise către firma de implementare datele profesorilor și ale elevilor după modele solicitate de firmă.
Liceul Tehnologic ”Miron Nicolescu” – a fost semnat contractul cu firma care se ocupă de imeplementarea sistemului, în data de 24.10.2016 fiind introduse datele în tablete: note și absențe.
Colegiul Tehnic ”Viceamiral Ioan Bălănescu” – reprezentanții instituției de învățământ au transmis firmei toate datele solicitate de către aceștia, urmând ca în această perioadă, cadrele didactice să intre în posesia tabletelor,
Liceul Tehnologic (S.A.M.) - cadrele didactice au transmis datele solicitate pentru cataloagele electronice, acestea fiind introduse în sistem central, urmând să fie aduse tabletele.
Seminarul Teologic Ortodox ”Teoctist Patriarhul” – a fost semnat contractul cu firma care implementeaza sistemul, fiind realizată baza de dată care ulterior a fost transmisă către Primărie.
Școala Gimnazială ”Sfântu Gheorghe” – a fost semnat contractul, procedura privind achizițiile fiind finaliuzată, urmând ca recepția să fie făcută după livrarea tabletelor.
Școala Gimnazială ”Mircea cel Bătrân” – a fost încheiat contractul, baza de date fiind transmisă firmei încă din data de 11.10.2016, însă până la această dată reprezentanții instituției de învățământ nu au nici o informație cu privire la la tabletele electronice care trebuie livrate.
Școala Gimnazială Nr.3 – unitatea de învățământ nu a intrat în posesia tabletelor electronice necesare implementării catalogului electronic. Contractul a fost încheiat, iar procedura de achiziționare și datele elevilor și ale profesorilor solicitate de către firmă au fost transmise.
Școala Gimnazială ”Mihai Eminescu” – au fost trimise tabelele cu datele solicitate pentru catalogul electronic, însă după semnarea contractului unitatea de învățământ nu a mai fost contactată de către firmă.
Școala Gimnazială Nr. 5 – contractul este semnat și înregistrat pe SEAP, unitatea de învățământ a transmis pe mail datele solicitate cu privire la elevi și profesori, urmând ca școala să intre în posesia tabletelor și ulterior să fie implementată aplicația.
Școala Gimnazială ”Savin Popescu” – contractul este semnat și înregistrat pe SEAP, unitatea de învățământ a transmis pe mail datele solicitate cu privire la elevi și profesori, urmând ca școala să intre în posesia tabletelor și ulterior să fie implementată aplicația.
Școala Gimnazială Nr.7 – contractul este semnat, procedura privind achizițiile fiind încheiată, urmând să fie făcută recepția după ce unitatea de învățământ va intra în posesia tabletelor.
Școala Gimnazială ”Academician Marin Voiculescu” – contractul este semnat și înregistrat pe SEAP, unitatea de învățământ a transmis pe mail datele solicitate cu privire la elevi și profesori, urmând să fie livrate tabletele.
Școala Gimnazială Nr. 10 – contractul este semnat și înregistrat pe SEAP, unitatea de învățământ a transmis pe mail datele solicitate cu privire la elevi și profesori, urmând să fie livrate tabletele, după care să fie implementată aplicația.

Despre autor

-