DIRECȚIA URBANISM – MĂSURI PENTRU PREVENIREA/COMBATEREA INFECTĂRII CU NOUL CORONAVIRUS-COVID 19

Având în vedere Decretul Președintelui României privind instituirea stării de urgență publicat în Monitorul Oficial nr.212/16.03.2020, planul de măsuri nr.1401/16.03.2020 și Hotărârea nr.10/16.03.2020, în perioada instituirii stării de urgență, Direcția Urbanism din cardrul Primăriei municipiului Giurgiu a dispus următoarele măsuri:

  • Documentele emise de Direcția Urbanism care expiră pe perioada stării de urgență își mențin valabilitatea până la data ieșirii din stare de urgență;
  • În perioada stării de urgență personalul Direcției Urbanism nu va efectua vizite în teren și nu va participa la recepții la finalizarea lucrărilor;
  • Termenul de soluționare a petițiilor și pentru soluționarea solicitărilor formulate în exercitarea liberului acces la informații de interes public se dublează față de termenul prevăzut în legislația în vigoare;
  • Începând cu data de 23.03.2020, toate solicitările de emitere a CU, AC/ AD, precum și alte solicitări adresate Direcției Urbanism, se vor depune împreună cu dovada transmiterii acestora și în format electronic, scanate și arhivate pe adresa de email: [email protected], cu mențiunea „pentru Direcția Urbanism”.

PROTEJÂNDU-TE PE TINE, ÎI PROTEJEZI ȘI PE CEILALȚI!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *