Ce reviste glossy și-au mutat redacțiile în Giurgiu

Pare că Giurgiu s-a rupt de România. Aici a venit primăvara, au inflorit caișii, magnoliile și corcodușii, iar pericolul coronavirusului este doar un motiv de întâlnire între niste doamne cu posete scumpe și pantofi cu toc, care pun la punct sfaturi pentru mămici, gay și restul lumii.
Giurgiu nu este granița prin care „italienii“ vor să fenteze intrarea în țară, la Giurgiu nu sunt persoane în carantină și izolare, în Giurgiu nu se plimbă izolații la domiciliu (chiar așa, nici nu știm câți sunt) pe la supermarket-uri, bănci și instituții și nici nu fug oameni din carantină.
Giurgiuvenii nu trebuie să știe decat că trebuie să se spele pe mâini. Așa au hotărât doamnele de la Prefectură și de la DSP într-una dintre șuetele lor. Pentru că atât reiese din comunicatele de la Prefectură și DSP Giurgiu.
Pare că revista Formula AS are redactia la Prefectură, iar UNICA de la DSP s-a mutat tot acolo, locul în care cucoanele își povestesc trăirile și emoțiile provocate de astenia de primavară.
Doamnelor, treziți-vă și informati giurgiuvenii. Incă nu ați emis niciun comunicat de presă în care să risipiți temerile oamenilor cu privire la pericolul care îi pândește. Câți (nu Câțu, sa fie clar) izolati la domiciliu avem în județ și oraș? Ce s-a întâmplat de fapt cu cei carantinați în Hotelul Sport și sala de sport aferentă? Doamnele care tranzitau România spre Republica Moldova au plecat? Dar cei 21 din Hotel? Câte teste s-au făcut în municipiu și județ și care este rezultatul? Câți (nu Câțu, sa fie clar) întorși din Italia sunt izolați la domiciliu în localitățile judetului și cum gestionați situația?
Astea sunt informațiile pe care le vor giurgiuvenii, nu sfaturile de doi bani pe care le găsim pe toate site-urile, gen „Spălați-va pe mâini!“, sau „15 recomandări de conduită responsabilă…“, bla, bla. Pe care le-ați șutit de pe site-urile revistelor glossy.
Nu este normal să aflăm din surse neoficiale ce se întâmplă în centrele de carantină, care autoizolat a plecat hai hui la plimbare, așa cum nu este normal să aplecăm urechea la aberațiile de pe rețelele de socializare! Dacă tot v-ați reunit redacțiile, poate reusiți să „comiteți“ și un comunicat de presă profesionist, nu numai năsărâmbe de doi lei.
Ion Diaconescu