Linia subțire dintre infatuare și onestitate (Ce-am găsit, al meu să fie)

Deși au trecut mai mult de patru luni de când Adrian Anghelescu a preluat cu patalama, funcția de primar, în oraș nu se simte încă vântul schimbării. Totul a încremenit, parcă, în perioada de tranziție Barbu – Anghelescu, când ici și colo se mai zgârma câte ceva.
Cu riscul (asumat) de a încasa vorbele de ocară ale anghelescienilor, nu întreb de proiecte proprii de anvergură, ci de promisiunile electorale mici, insignifiante, dar care au contat la traista cu voturi: curățenia orașului, iluminatul public, gunoiul menajer…Altfel, cu “onestitatea” care-l caracterizează, edilului șef îi place fala și nu ezită să posteze cu osârdie demararea unor proiecte de anvergură, pentru care nu are decat meritul că le va tăia panglica: șoseaua de centură a orașului; modernizarea infrastructurii de transport public pe coridoarele estic și vestic din municipiu (valoare totală de peste 100 milioane lei); iluminatul public eficient (montare becuri LED – 6,2 milioane lei), achiziționarea a 13 autobuze pentru transportul în comun, etc…Toate sunt proiecte vechi, demarate de echipa din Primărie, coordonată de fostul primar, Nicolae Barbu.Ok, Barbu nu a mai fost în grațiile giurgiuvenilor, însă actualul edil șef ar fi trebuit, cu onestitate, dacă nu să amintească de fostul edil șef, măcar să îl invite la tăiatul panglicilor (vor fi foarte multe în următorii doi ani), așa cum și Barbu l-a invitat pe fostul edil șef (Lucian Iliescu) la inaugurarea lucrărilor lăsate moștenire (Stația de epurare, etc).
Pe principiul, “ce-am găsit, al meu să fie”, zilele trecute, primarul Anghelescu a “tăiat moțul” unui alt proiect marca Barbu – o navă ponton cu funcții și utilități multiple (de la organizarea de conferințe, expoziții, sau întâlniri de instruire, până la muzeu al marinei.Nava-ponton este parte integrantă dintr-un proiect european ce are ca obiectiv amenajarea de spații pentru servicii de agreement, iar foarte curând va ajunge la Giurgiu și vaporașul de agrement.
Ei bine, cu onestitatea de care vorbeam, la primirea navei, nu s-a lansat nicio invitație și către fostul edil șef. Nu că aș tine morțiș la asta, dar sunt fan educație, bun simț și colaborare.
N.R. Sigur că după atâtea scremete și vaiete care să acopere impotența, era destul de greu de digerat o recunoaștere a meritelor celor trecuți… în rezervă.

P.S. pentru comentaci: facsimelele (pozele) sunt print screen-uri din proiectele demarate de fostul primar, Nicolae Barbu. Proiecte catre au fost depuse in ultimul mandat, dar care au ajuns la finantare in anul 2020.
I.D.