1 februarie este 1 aprilie?

1 februarie este 1 aprilie?
1 februarie este 1 aprilie?

Marin Anton a primit, zice el, o hârtie de la Ministerul Transporturilor, prin care i se aduce la cunostinta în mod personal, ca de la întâi februarie vor fi reluate cursele de tren între Giurgiu si Comana. Mare putere de convingere trebuie ca are Marin Anton, de i-a convins pe specialistii CFR ca aceste curse sunt profitabile, când, în urma cu o luna recunosteau ca e… viceversa.
Oricum, trenurile vor circula doar cu conditia sa fie achizitionate 100 de bilete pe zi. Poate ca Marin Anton si primarul din Comana vor convinge 100 de persoane sa vina zilnic la târguieli la Giurgiu, sau poate ca li se vor face abonamente pe baza carnetului de partid.
Cârcotasii de la o publicatie liberala au sarit cu pretentia ca oficialii de la Ministerul Transporturilor sa-i dea raportul lui Lucica si celorlalti primari USL de pe ruta respectiva despre mersul trenurilor. Ofticosi ca nu le-a venit lor ideea…
Personal, am curajul sa pun pariu pe doua variante: ideea nu va fi pusa în practica sau daca va fi, nu va tine mai mult de trei zile.

2 comentarii

  1. Nu Anton a rezolvat problema ci……..Enache tractoristul de la Comana ca doar a afirmat sus si tare ca a fost la Min. Trans. si de la 1 feb se reia ruta Giurgiu-Comana.Mai <>si daca nu este asa iti dai demisia,incompetentule care esti, tu si toti portocalii din comuna.
    Asteptam minunea si speram sa nu tina 3 zile……

  2. Datorita realizarii foarte buna pe plan financiar a primarului de la Comana si a relatiei beton pe care o are cu dl. Anton, este posibil sa circule trenul pe ruta Giurgiu-Comana cu conditia ca acesta sa faca o statie obligatoriu in fata magazinului sau din satul Vlad Tepes asa cum are statie si microbuzele de transport persoane ale C&I INTERNATIONAL S.R.L. De asemenea va aduc la cunostinta ca locomotiva acestui tren este donatie din partea lui AUREL(primarul din COMANA) achizitionata din spaga de la proiectul de alimantare cu apa din satul Vlad Tepes.Cele 100 de bilete cad in sarcina d-lui viceprimar (cel care si-a mai achizitionat si el inca o casa de curand).Oare sa fi uitat Aurel de locuitorii satelor Gradistea si Falastoaca de faptul ca si acestia au nevoie de tren? Nu cred pentru ca la deszapezire dupa ce si-a facut treaba firma contractanta a bagat si el tractorul personal dupa ei,in Falastoaca insotit de fratele Rug si Pieptea iar in Gradistea de Liviu si Viercea(ambulantistul pensionar).D.le ANTON verificati cum s-au distribuit ajutoarele europene in comuna Comana la cantitati si persoane,este dezastru.Va dau doar doua exemple pentru ca eu stiu mult mai multe ;pe listele suplimentare sunt 17 morti(unii au peste un an)iar acasa la soacra Otetaru,Victor de la Budeni(unchiul lui Aurel),Pieptea ,Viercea de la Gradistea ,acasa la mama lui Aurel in Comana etc,etc,se afla cantitati atat de mari incat s-ar cumpara 500 de bilete tren in fiecare zi pentru intreg anul 2012 si ar asigura cheltuiala pana la statia C.F.R. Gradistea.

Comentariile sunt inchise