Consiliul Județean Giurgiu a demarat campania de informare a elevilor: “Porți deschise la mediul privat”

Consiliul Județean Giurgiu a demarat astăzi, 2 iunie, campania de informare a absolvenților claselor a VIII-a – “Porți deschise la mediul privat” – campanie care se întinde pe o perioadă de două săptămâni.
In această perioadă, elevii de clasa a VIII-a din școlile gimnaziale din județul și municipiul Giurgiu vor lua contact direct cu meseriile aflate în portofoliul colegiilor tehnologice și al școlilor profesionale.Astăzi, la SC MILBRO au fost două serii de elevi – de la școlile din Frătești, Remuș și Izvoarele, unde un ghid specializat le-a prezentat fabrica și procesul tehnologic, astfel încât elevii să se poată înscrie la o școală de meserii, în cunoștință de cauză.De la școala generală din comuna Daia, 10 elevi au vizitat SC REOS, locul în care se fabrică componente electrice și electronice, mai ales pentru iluminatul LED.
In ambele locații a fost prezentă și vicepreședinta Consiliului Județean Giurgiu, Elisabeta Mihalcea, însoțită de consilierul președintelui CJ, Adrian Chiran…“Această initiațivă a Consiliului Județean se întinde pe două săptămâni,, campanie la care ni s-au alaturat patru firme mari din Giurgiu: MILBRO, REOS, TOP Tehnology și SHIPYARD ATG. La aceste firme, copiii vor vedea efectiv cum arată ipoteticele viitoare locuri de muncă, în care se pot angaja după absolvirea școlii profesionale”, a declarat Elisabeta Mihalcea, vicepreședinte al CJ Giurgiu.