Deputatul Alexandru Andrei: „Epopeea” lucrărilor la centura orașului Mihăilești se apropie de final

După aproape 10 ani și două rezilieri, încă o rușine națională este gata de inaugurare „înainte de termen”: Centura Mihăilești. Ciotul de 3,18 km are două benzi pe sens cu parapet median.
Primul contract a fost semnat în 03.04.2012 (Contrat Ingenieria y Obras), reziliat după doar 6 luni, iar pe al doilea, parafat în 21.04.2016 cu spaniolii de la Copisa, autorizația de construire a venit abia în iunie 2017 și au fost întotdeauna probleme cu exproprierile (pline de erori), modificările de proiect, relocările de utilități și o sumedenie de blocaje tergiversate, pasate între Copisa și CNAIR.
După ce instituțiile responsabile, în frunte cu Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, și-au bătut joc de proiect, contractul a fost reziliat de Răzvan Cuc în 04.04.2019, într-un teatru absurd cu rupere de hârtii în fața presei, la un stadiu de execuție de aproximativ 30%, gest pentru care CNAIR a fost dată în judecată de antreprenor, evident.Într-un final apoteotic, lucrările rămase au fost re-licitate în 16.07.2020 și al treilea constructor, Viarom, a venit pe șantier în 23.12.2020, având la dispoziție 12 luni de execuție pentru suma de 37 milioane lei.
Așadar, după aproape un deceniu, epopeea se apropie de un deznodământ: deschiderea circulației „înainte de termen” până la sfârșitul lunii noiembrie 2021.