Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Giurgiu reaminteste angajatorilor ca, in conformitate cu prevederile Legii nr. 76/2002 cu modificarile si completarile ulterioare, au o serie de obligatii.
Obligatia de a comunica agentiilor judetene pentru ocuparea fortei de munca, in raza carora isi au sediul, respectiv domiciliul, toate locurile de munca vacante, in termen de 5 zile lucratoare de la vacantarea lor.
Prin locuri de munca vacante se intelege locurile de munca devenite disponibile ca urmare a incetarii raporturilor de munca sau de serviciu, precum si locurile de munca nou-create.
Comunicarea de catre angajatori a locurilor de munca vacante se face pe suport de hartie la sediul Agentiei Judetene pentru Ocuparea Fortei de Munca Giurgiu din mun. Giurgiu, Sos. Bucuresti, bl. 202/5D, sc. A+B+C, parter + mezanin, sau in format electronic, pe e-mail la adresa: ajofm@gr.anofm.ro, cat si la punctul de lucru Bolintin Vale cu sediul in loc. Bolintin Vale, str. Republicii.
Incepand cu data de 22 octombrie 2013, a intrat in vigoare si obligativitatea angajatorilor de a transmite catre agentiile judetene pentru ocuparea fortei de munca, ocuparea tuturor locurilor de munca vacante comunicate.
Comunicarea ocuparii locurilor de munca trebuie sa se faca in termen de o zi de la data incadrarii.
Atentionam angajatorii ca nerespectarea ambelor obligatii, respectiv de a comunica vacantarea locurilor de munca, precum si de a comunica ocuparea acestora constituie contraventie si fiecare se va sanctiona cu amenda de la 3.000 lei la 5.000 lei.
