O altă “Drulă” devoalată de deputatul Marian Mina

CFR lansează licitația pentru studiul de fezabilitate care, în teorie, va redesena rețeaua de cale ferată din jurul Bucureștiului. Proiectul este unul salutar, deoarece în jurul Capitalei se așteaptă ore întregi la trecerea trenului.
Nu pot să nu remarc, însă, modul hilar de construire a caietului de sarcini. Din nou, oamenii lui Drulă par să fi întocmit documentația în așa fel încât cele 4,5 milioane de euro să ajungă la cine decide „comisia”.Prețul contează cel mai puțin în această ecuație. Câștigătorul va fi desemnat după ce „tehnocrații” vor analiza dacă acesta demonstrează o abordare și o metodologie „corespunzătoare pentru realizarea activităților și obținerea rezultatelor în cadrul Contractului”, după cum se arată în documentația tehnică.
Atât de ambiguă este formularea încât, cu părere de rău, trebuie să anunț bucureștenii că trecerea la nivel va rămâne multă vreme o realitate, iar studiul de fezabilitate care acum se licitează o să reprezinte o maculatură de care nu o să își aducă aminte nimeni în câțiva ani.