Posturi vacante la Inspectoratul de Jandarmi Județean Giurgiu – Ce trebuie să conțină dosarul pentru concurs

Inspectoratul de Jandarmi Județean Giurgiu organizează concursuri în vederea ocupării a două posturi vacante, prin încadrare directă sau rechemare în activitate, astfel:
– 1 post de ofițer specialitatea comunicații;
– 1 post de subofițer în cadrul Serviciului Resurse Umane.
Cererea de înscriere la concurs, declarația de confirmare a cunoașterii şi acceptării condițiilor de recrutare și cartea de identitate se transmit scanate, începând cu data de 12.09.2022, până pe 20.09.2022, ora 16.00, exclusiv online la adresa de e-mail: resurseumane@jandarmeriagiurgiu.ro.
Dosarul, în volum complet, se transmite scanat, exclusiv online, la adresa de e-mail: resurseumane@jandarmeriagiurgiu.ro, începând cu 12.09.2022, până pe data de 23.09.2022, ora 16.00.
Toate informațiile privind cerințele posturilor, condiții de încadrare, calendarul concursurilor, formularele necesare, inclusiv tematica și bibliografia pot fi obținute accesând: http://www.jandarmeriagiurgiu.ro/new/content/posturi-scoase-la-concurs