Portul pentru mici ambarcațiuni sau Marina Port este doar unul dintre eșecurile de proporții ale actualei administrații publice locale din Giurgiu.
O parte a presei locale a semnalat de ani de zile ca Primăria întârzie nepermis de mult finalizarea mai multor proiecte cu bani UE și că există riscul de a se returna sumele, dar…
Doar de acest proiect au aflat cei de la un post central de televiziune, drept pentru care au realizat un scurt reportaj. Deși oarecum incomplet, făcut pe repede înainte, ca pentru provinciali, reportajul a inflamat spiritele pe rețelele sociale din Giurgiu.
A fost aruncat în “groapa cu lei” chiar și un Acar Păun, prezentat a fi șeful Serviciului Proiecte Europene, care ar fi semnat recepția controversatului proiect – Bogdan Chirpizisu…
Acest șef din Primărie are un răspuns cel putin bizar, la întrebarea simplă: “De ce ați acceptat să se facă acest proiect în felul acesta, dacă știați că este deficitar ?”
Răspunsul este: „Mi se pare întrebarea dvs… De ce am acceptat eu personal?”
De aici, certitudinea că Bogdan Chirpizisu este doar Acarul Păun împins în față de șefii săi din administrația publică locală.
Pare că spune, “Păi ce, e după cum vreau eu?”
Ce nu s-a spus în reportaj, este faptul că Primăria și firma constructoare au apelat la un expert naval din Giurgiu, care a elaborat un studiu, însă când s-a constatat că soluțiile necesitau sume consistente, s-a renunțat la acel studiu.
Se pare că nici rampa, nici apuntamenntele, nici clădirea sau șanțurile pentru cabluri nu sunt ceea ce ar fi trebuit să fie conform proiectului inițial, iar toată “lucrătura” alunecă ușor pe panta penalului…
Cel mai probabil, când se va strânge lațul, Acarul Păun din Primărie va realiza că merită să spună mai multe despre istoria acestui proiect (predarea amplasamentului, deficiențe în construcție, volumul de umplutură, drumuri de acces, parcări, modificarea proiectului tehnic și nu în ultimul rând, semnarea procesului verbal de recepție).
I.D.