Se pare că a devenit o modă, datul cu părerea, live-urile din baie, din bucătărie sau din grădina blocului ori “cine verite”-urile din mers, cu telefonul în mană și cu vocea “pe spate”.
Nu mai vorbesc de rățoitul la oricine nu are aceași părere cu deținătorul telefonului din dotare…
Constat însă că și în scris se face apel la părerologie. Dacă, Doamne fereste, X a scris de Parcul Colorat (fără nicio aluzie la Nea Nelu), sare Y și dă cu mucii în scriitura omului… Clar că e cumpărat, e plătit de agenturili străine, de liftele de la PLM (sau orice alt partid).
Brusc, X devine “dujmanul” de moarte al lui Y și al urmașilor urmașilor lui pe “n” generații de aici încolo.
Dacă ne raportăm la candidații pentru locale, se împute treaba și mai rău… Pentru că “Marc Țucărberg” a lăsat feisbucu’ să suporte online orice alicit de la Bălăceanca, normal că ipochimenii, care sunt atat de proști că nu-și suportă identitatea, își fac conturi “de campanie” (majoritatea, pe o coajă de mălai) și, la adăpostul troacei, își aruncă frustrările impotente.
La 46% analfabeți funcționali… funcționează. Mai ales că ăștia, votează toți și, cand intră pe feisbuc, “e mulți” și se înțeleg între ei…
Grav este că oamenii normali la cap, cați mai sunt (aritmetica zice că socoata e simplă, 100 minus 46), cad în capcana proștilor și citesc sau ascultă elucubrațiile agramate de pe feisbuc.
Si cum vremurile au luat-o razna, iar trend-ul este ca majoritatea să se supună minorității, capcana proștilor se poate dovedi eficientă.
Așa că, atenție la capcana proștilor!
I.D.