Am mers, ieri, alături de colegul meu, senatorul Robert Cazanciuc, şi de primarul comunei #Comana, Aurel Enache, pe şantierul celui mai mare #viaduct de cale ferată aflat în lucru în ţara noastră, care va restabili legătura feroviară între #Giurgiu şi Bucureşti, întreruptă, acum aproape două decenii, prin căderea în apele învolburate ale Argeşului a podului de la #Grădiştea.
#Podul şi calea ferată vor fi gata în următoarele luni, astfel încât, pe linia ferată care va fi complet funcţională în luna mai, distanţa Bucureşti-Giurgiu va putea fi străbătută într-o oră.
Pe şantier, 150 de muncitori, coordonaţi de inginerul croat Franjo, lucrau la foc continuu, cu ajutorul unor utilaje moderne şi a unei #macarale de 750 de tone, un colos care are nevoie de o săptămână pentru a fi montat şi care se numără printre cele mai mari din Europa.
Conform spuselor constructorului, începând cu luna mai a acestui an, va redeveni funcţională #prima cale ferată din România, inaugurată de Regele Carol I în anul 1869, #modernizată printr-o tehnologie de ultimă generaţie și în viitorul apropiat, electrificată.
Un #vis împlinit al giurgiuvenilor, o şansă uriaşă pentru dezvoltarea economică a judeţului nostru!
