Primaria a verificat… deszapezirea

Primaria a verificat... deszapezirea
Primaria a verificat... deszapezirea

Marti, 30 octombrie, din dispozitia si sub coordonarea primarului municipiului Giurgiu, Nicolae Barbu, s-a desfasurat o actiune de verificare a starii fizice si functionale a utilajelor care urmeaza sa fie folosite la deszapezire in sezonul rece 2012-2013. La actiune au mai participat administratorul public Emil Gabriel Vuca, viceprimarul Liviu Popazu, inspectorul sef al Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta „Vlasca” al judetului Giurgiu, col. Emil Apostol, seful Serviciului Voluntar pentru Situatii de Urgenta al municipiului, Stanel Chira, precum si directorii societatilor Financiar Urban, George Rizea si Administratia Domeniului Public si Privat S.A. Giurgiu, Marian Mihalcea.

In urma inspectiei si punerii in functiune a tuturor utilajelor disponibile in acest moment s-a constatat ca, fata de anii anteriori, pe lânga buldoexcavatoare, incarcatoare frontale si tractoare sunt pregatite mai multe utilaje cu lama (noua, fata de sapte utilizate in iarna 2011-2012) si, in premiera la Giurgiu, trei freze pentru curatarea de zapada a trotuarelor.

Verificarile au relevat faptul ca sunt pregatite si stocurile-tampon de motorina, uleiuri de motor si piese de schimb pentru utilaje, ca si acelea de clorura de calciu (23 tone), sare si nisip, câte 50 tone.

Executivul Primariei a fost asigurat ca sunt incheiate contracte ferme in baza carora se va putea face aprovizionarea cu materiale antiderapante in cantitatile necesare interventiei, functie de conditiile meteorologice din aceasta iarna.

Actiunea va fi urmata miercuri, 31 octombrie, ora 12,00, in sala de consiliu a Primariei, de intrunirea Comitetului local pentru deszapezire, sub presedintia primarului municipiului.