
Dupa ce pe 1 martie, in orasul Russe a avut loc editia a XVII-a a Campionatului National de Automobilism – proba de indemanare rezervata sexului frumos, cu ocazia zilelor de 1 si 8 Martie, la care a participat si Automobil Club Royal din Giurgiu, in ziua de 9 martie, „Miss Sofer 2013” s-a organizat si la Giurgiu – cea de-a V-a editie…
Mai putin spectaculos decat la Russe, dar cu tot atat de multa pasiune si ambitie, evenimentul consumat in fata teatrului Tudor Vianu a adunat zeci de spectatori, care le-au aplaudat si incurajat pe concurente.
De la Trabant, pana la Audi, autoturismele sofate cu eleganta tipic feminina sau cu nerv de catre concurente, s-au lasat conduse printre jaloane.
Una peste alta, doamnele au demonstrat ca si la sofat, pot fi mai prudente si (mult) mai elegante decat barbatii…
Au fost prezente la start cate cinci echipaje din Giurgiu si tot atatea din Russe, iar pe podium au urcat trei soferite din Giurgiu: Florentina Surcel, Maria Epure si Beatrice Dogaru. De mentionat ca Beatrice Dogaru si Maria Epure au fost pe podium si la etapa similara din Russe, de pe 1 Martie.
A fost o competitie relaxata, fara incrancenari care a beneficiat si de o vreme superba, dar si de o demonstratie de forta a unor automobilisti din Russe, care a lasat asistenta cu gura cascata…

bai sobolan fara blana in primu rand esti atat de prost inkt nu stii s faci o comparatie intre 2 masina si al 2lea iati intai patine date putin p gheata si mai invata k ce s manank un m5… intai cu bani dar u abia ai s iti platesti netu k s poti s lasi si u un comentariu mai bine rupeti penele dp tn k esti km gasca
Moaaamaaa, Gabitsa draga, esti beton. Imi place la nebunie compunerea ta de trei randuri batute cu kuru in tastatura. Traiasca generatia Messenger cu masini de trei sute de cai cumparate din transpiratia lu’ ma-sa, varsata la capsuni, in Spania! Cand o sa scoata astia tastatura din uz si o lucrati numai cu degetu’ pe ecran ati dat-o dracu’. O sa va semnati cu degetu, ca pe vremea lu’ Descult. Il stii… Ala micu’, al lu’ Zaharia Stancu… Ala negru de respira greu…
@Carcotasul: Culca-te ca esti obosit!
@ maria. as fi venit da’io n-am bemvoi d-ala cu 4 guri de evacuare dar am comandat niste tevi identice ptr. dacia mea 1300…salam…gindeam ca scrisnetul caucioacelor ce scoteau fum,nu puteau fi acoperite decit de „vocea de aur ” a magraonului. @ sorin. deci m-am inselat, e o „bijuterie” din 2000,deci are frumusica virsta de 13 ani,cite sute de mii de km o fi avind la bord? fara sa cobesc,sa sti ca cele mai nasoale accidente lasate cu mortaciuni,cu bemvoaie ca asta din imagine,am vazut.ps. daca e din fabrica cu asa evacuari,e in regula,am vazut destui care le pun la shto evacuarile suplimentare. da,stiu ce e un m5. ps. ai sonda in curte sau la cismea curge benzina in loc de apa? ca la 5000cc si consumul e pe masura.
@ Carcotasul: ce legatura are florin salam cu concursul care a avut loc?(care app era pentru femei). Asa stiti toti sa dati din „clanta” fara sa stiti despre ce e vorba. Baietii doar au facut o demonstratie intre probe. Decat sa tastezi din spatele unui monitor, mai bine erai acolo prezent.. In asa hal a ajuns lumea in ziua de azi..
„barosane”(a se observa ghilimelele) in primul rand nu vad in poza niciun seria 3 din 94 singurul seria 3 e din 2000 are motor de 2.5 si are 6 cilindrii , nu 4, nu inteleg de ce la voi toti sunt cocalari iar cealata masina estr un m5 daca ai idee ce e ala , are un motor de 5000 v8 are 4 tobe din fabrica. daca nu aveti habar mai bine sa va vedeti de treaba voastra decat sa faceti comentarii gratuite la adresa unora care nu ii cunoasteti.
ca vaz io drajilor in imajine? un bemvoi de kokalar seria 3 de prin 94-95,cu numar de russe si cu evacuare prin doua guri de cite doua tevi…ca doar se stie,masinile kokalarilor, cu 4 cilindri in linie trebuie sa aiba evacuare ca un v8. daca are pe el si logoul amg…e beton ! acu’nu stiu daca boxele cu salam la maxim acopereau scrisnetul rotilor pe asfalt.