Aprobarea contractarii creditului de refinantare a datoriei publice pentru Primaria Giurgiu – in valoare de 68.900.000 a adus deja prima „gura de oxigen” pentru executiv. Cu ajutorul acestui credit, Primaria va putea disponibiliza fonduri importante capitolului dezvoltare.
Pana la sfarsitul acestui an se vor reabilita, din surse proprii ale Primariei, urmatoarele strazi: str. Soarelui, str. Smardei, str. Zefirului si str. N. Titulescu, urmand ca in functie de disponibilitati sa se asfalteze in urmatorii doi ani strazile din zona Abator: str, Avram Iancu, str, Horea, str. Closca, str. Crisan, str. Aurel Vlaicu, str. Cluj, str. Dinicu Golescu, str. Albinelor, str. Progresului, str. Grivitei, str. Desrobirii, str. Comana, str. I.L. Caragiale, str. B. Delavrancea si str. Digului
Intr-o recenta conferinta de presa, edilul sef a precizat ca dupa rectificarea bugetara din luna iulie, vor fi reabilitate prin asfaltare si strazile Cluj, Dinicu Golescu, Dezrobirii, Comana, Avram Iancu, Albinelor, Progresului, Grivita, Horea, Closca, Crisan, situate in zona Spitalului Judetean. Pana la sfarsitul mandatului, primarul a declarat ca doreste se reabiliteze si Sirenei, I.L. Caragiale, Barbu de la Vrancea, Digului si Pacii (intre Tabiei si Sirenei).
„Din toamna acestui an, din fonduri europene, pe Programul Operational Regional, la Giurgiu se va derula un proiect de asfaltare a strazilor de piatra si de reasfaltare a celor afectate de lucrarile de canalizare, apa si gaze, in valoare de 30 de milioane de euro. De asemenea, in proiectul Planului Integrat de Dezvoltare Urbana sunt cuprinse 36 de kilometri de strazi de pamant si piatra, care necesita reabilitare totala, inclusiv sistemul de colectare a apelor pluviale”, a declarat Nicolae Barbu.
Iata lista strazilor care vor intra in programul de reabilitare prin asfaltare:
Ulicioara Vedea; Drumul Digului; Int. Burnazului; Int. Storobaneni; Ul. Luminisului; Str. Ardeni; Int. Sloboziei; Ul. Camei; Fdt. Digului; Int. Craitelor; Str. Pajurei; Str. Cocorului; Str. Doicesti; Int. Garlei; Int. Linistei; Fdt. Prunaru; Drumul Catunului; Drumul Stanestiului; Str. Silistei; Str. Ancorei; Str. Prunaru; Fdt. Caisului; Fdt. Frasinet; Int. Gladiolelor; Str. Murelor; Int. Fragilor; Int. Capsunelor; Str. Cetatuia; Int. Visinului; Str. Garoafei; Fdt. Ciresului; Str. Ciresului; Int. Dumbravei; Int. Piersicului; Int. Smochinului; Str. Austrului; Str. Nucului; Ul. Malu; Int. Ostrovului; Drumul Amurgului; Str. Ialomicioarei; Int. Ialomicioarei; Int. Bucegi; Int. Hodivoaia; Int. Ralesti; Int. Alexandriei; Int. Izvor; Fdt. Ialomicioarei; Str. Cerna; Drumul Plopilor; Fdt. Caraiman; Str. Oltului; Int. Oltetului; Int. Oltului; Fdt. Negoiu; Int. Lotrului; Fdt. Plopilor; Ul. Plopilor; Str. Plopilor; Int. Plopilor; Int. Arinului; Int. Artarului; Ul. Tufanicii; Int. Rasurei; Int. Mures; Str. Mures; Aleea Primaverii; Fdt. Panduri; Fdt. Oltului; Aleea Toamnei; Int. Spicului; Fdt. Viilor; Ul. Lainici; Int. Panselelor; Str. Caminului; Str. Ciresului; Str. Biruintei; Fdt. Vlasiei; Ul. Salcamilor; Ul. Macilor; Str. Muncii; Int. Merisor; Ul. Macin; Str. Miron Costin; Str. Luntrei; Ul. Ulmilor; Str. Ramadan; Fdt. Bradului; Int. Pinului; Fdt. Cameliei; Fdt. Inului; Int. Morarilor; Str. Frasinului; Int. Fluierului; Int. Navodului; Str. Sabarului; Str. Pastorului; Drumul Fermei; Ul. Rarau; Ul. Lupeni; Int. Magura; Int. Lacului; Fdt. Oncesti; Str. Oborului; Str. Milcov; Str. Prutului; Str. Siretului; Int. Balanoaiei; Str. Dambovitei; Int. Dambovitei; Int. Pajistei; Int. Trifoiului; Int. Caramidarilor; Ul. Ciocarliei; Fdt. Cîlnistei; Int. Paltinis; Fdt. Pescarus; Ul. Vidra; Ul. Caramidarii Noi; Str. Caramidarii Noi; Str. Videle; Int. Videle.
In proiectul de Dezvoltare Urbana sunt introduse si 30 de kilometri de strazi asfaltate si betonate care necesita urgent reabilitarea stratului de uzura. Acestea sunt urmatoarele:
Sos. Sloboziei; B-dul 1907; Str. Ramadan; Sos. Ghizdarului; Sos. Alexandriei; Str. Garii (tronson Piata Garii – Ramadan; Sos. Balanoaiei; Str. Pictor Grigorescu; Str. Pictor Andreescu; B-dul CFR; Str. Petre Ghelmez; Str. 1 Decembrie 1918; B-dul Bucuresti (tronson Mihai Viteazu – Str. Gloriei); B-dul Mihai Viteazu (tronson Piata Garii – V. Tepes); Str. Tineretului; Str. Negru Voda; Str. Caramidarii Vechi; Str. Vaporului; Str. Episcopiei; Str. Dunarii; Str. Nicolae Balanescu; Str. Frumoasei; Str. C. Dobrogeanu Gherea; Str. Parcului; G-ral Berthelot; Str. Maresal Foch; Str. Libertatii; Str. Gh. Doja; Str. Gradinitei; Str. Dorobanti; Ulita Dorobanti; Str. N. Titulescu; Str. Uzinei; Str. 23 August; Str. T. Vianu; Str. V. Alecsandri; Str. Daciei; Str. Miron Nicolescu; Str. Decebal; Str. Argedava; Str. Gloriei; Str. Pacii; Str. Tabiei; Str. Ierusalim 3000.
Cum ati putut sa scrieti Str. „Barbu de la Vrancea”?
Nu ati invatat nici atat la scoala?
Barbu Ștefănescu Delavrancea (n. 11 aprilie 1858, București, d. 29 aprilie 1918,
Iași) a fost un scriitor, orator și avocat român, membru al Academiei Române
Nea Ioane, vezi cum scrii !
Sunt convins ca nu va scapa nici o ulicioara din cele pe care si le-a asumat. Nu-l cunosti pe nea Nicu !
E si destept si norocos. Tot ce si-a propus a reusit!
N.B.(Nota bene,nu Nicu Barbu) : poate ca ceva fundaturi
sa ramana pentru mandatul doi, dar asta e altceva!
Urmareste-l cu atentie, tot nu ai ce face …
offff !!! pana ne asfaltati cu ” vorbe goale ” mai bine ne mintiti cu alt ceva.
ce drak a-ti pus toate strazile din municipiu