COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA PORTURILOR DUNARII FLUVIALE SA GIURGIU, cu sediul in Soseaua Portului nr. 1, Municipiul Giurgiu, Judetul Giurgiu, Numar de inregistrare la Registrul Comertului: J52/252/1998, Cod unic de identificare: 1284717, tel/fax: 0246213003, 0246211888, email: secretariat@apdf.ro, website: www.apdf.ro, organizeaza licitatie publica de vanzare a urmatoarelor mijloace fixe:
PORT GIURGIU (JUDETUL GIURGIU):
1. SALUPA 371u-inc 43
2. SALUPA OCTAVIA
3. PONTON FLUVIAL 3133
4. CENTRALA TERMICA PONTON 3133
5. DACIA SUPERNOVA CLIMA e3-e7j
PORT CETATE ( JUDETUL DOLJ ):
6. AUTOTURISM ARO
7. SISTEM INCALZIRE
PORT CALAFAT ( JUDETUL DOLJ ):
8. LAMA USOARA DEZEPEZIRE PENTRU TRACTOR U-650-M
9. IFRON-INCARCATOR FRONTAL
10. TRACTOR U-650
Pretul minim de pornire al licitatiei:
1. SALUPA 371u-inc 43 15.670 lei
2. SALUPA OCTAVIA 16.544 lei
3. PONTON FLUVIAL 3133 187.689 lei
4. CENTRALA TERMICA PONTON 3133 4.805 lei
5. DACIA SUPERNOVA CLIMA e3-e7j 618 lei
6. AUTOTURISM ARO 1.047 lei
7. SISTEM INCALZIRE 6.079 lei
8. LAMA USOARA DEZEPEZIRE PENTRU TRACTOR U-650-M 18.473 lei
9. IFRON-INCARCATOR FRONTAL 13.258 lei
10. TRACTOR U-650 2.369 lei,
la care se adauga TVA.
Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2024.
Data de desfasurare a licitatiei publice:
PORT GIURGIU (JUDETUL GIURGIU): 12.08.2024:
1. SALUPA 371u-inc 43 ora 10.00
2. SALUPA OCTAVIA ora 10.30
3. PONTON FLUVIAL 3133 ora 11.00
4. CENTRALA TERMICA PONTON 3133 ora 11.30
5. DACIA SUPERNOVA CLIMA e3-e7j ora 12.00
PORT CETATE ( JUDETUL DOLJ ): 13.08.2024:
6. AUTOTURISM ARO ora 10.00
7. SISTEM INCALZIRE ora 10.30
PORT CALAFAT ( JUDETUL DOLJ ): 13.08.2024:
8. LAMA USOARA DEZEPEZIRE PENTRU TRACTOR U-650-M ora 11.00
9 IFRON-INCARCATOR FRONTAL ora 11.30
10. TRACTOR U-650 ora 12.00
Procedura aplicata pentru desfasurarea licitatiilor publice de vanzare se va desfasura conform Regulamentului privind valorificarea prin vanzare si licitatie publica a bunurilor din proprietatea CN APDF SA Giurgiu scoase din functiune, intocmit in baza HG nr. 841/1995.
Organizarea licitatiilor publice va avea loc la sediul CN APDF SA Giurgiu, din Soseaua Portului nr.1, Municipiul Giurgiu, Judetul Giurgiu.
Caietul de sarcini se poate ridica de la secretariatul CN APDF SA Giurgiu, in fiecare zi lucratoare, in intervalul orar 8.30-15.00.
Date de contact ale persoanei care furnizeaza informatii despre bunurile care fac obiectul licitatiei publice:
Dragan Laurian, la tel: 0246 213003, sau pe email: secretariat@apdf.ro.
Ofertantii interesati pot inspecta bunurile supuse valorificarii.
Se va organiza licitatie publica pentru fiecare mijloc fix in parte.
Taxa de participare la licitatie: 100 lei, la care se adauga TVA, taxa ce va fi achitata pentru fiecare mijloc fix separat pentru care se doreste participarea la licitatie.
Cuantumul garantiei de participare la licitatie: 10 % din pretul minim de pornire al licitatiei, la care se adauga TVA.
Modalitatea de constituire a garantiei de participare:
-prin virament bancar In contul CN APDF SA Giurgiu: RO66BRDE190SV01168391900, deschis la BRD, Sucursala
Giurgiu.
-numerar la caseria CN APDF SA Giurgiu
Documente minime obligatorii ce vor fi depuse in plic sigilat de catre ofertanti in cadrul procedurii de licitatie publica:
-pentru persoane fizice:
-cerere de participare la licitatie
-copie de pe cartea de identitate
-procura de reprezentare in cazul reprezentantilor prin imputernicit
-chitanta sau ordin de plata vizat de banca, reprezentand contravaloarea taxei de participare, in copie si original
– chitanta sau ordin de plata vizat de banca, reprezentand contravaloarea garantiei de participare, in copie si original, in copie si original.
-declaratie pe propria raspundere ca participantul nu este in grad de rudenie, pana la gradul al doilea cu nici unul dintre membrii comisiei de licitatie, declaratie care va fi pusa la dispozitia comisie de licitatie in ziua desfasurarii licitatiei.
-oferta financiara
-pentru persoane juridice:
-cerere de participare la licitatie
-copie de pe cartea de identitate a reprezentantului legal al ofertantului si daca este cazul al imputernicitului.
– certificat de inregistrare la ORC al ofertantului, in copie conform cu originalul
-imputernicire pentru participarea la licitatie daca este cazul, imputernicire ce se va depune la dosarul oferta, in cazul in care la deschiderea ofertelor este prezent un reprezentant al ofertantului care nu este administratorul ofertantului
-chitanta sau ordin de plata vizat de banca, reprezentand contravaloarea taxei de participare, in copie si original
– chitanta sau ordin de plata vizat de banca, reprezentand contravaloarea garantiei de participare, in copie si original, in copie si original
-declaratie pe propria raspundere ca participantul nu este in grad de rudenie, pana la gradul al doilea cu nici unul dintre membrii comisiei de licitatie, declaratie care va fi pusa la dispozitia comisie de licitatie in ziua desfasurarii licitatiei.
-oferta financiara
Criteriul de selectie: pretul cel mai mare.
In cazul in care sunt declarate admisibile daua sau mai multe oferte cu acelasi pret , se va trece la faza a doua a licitatiei si anume licitatie cu strigare.Pasul de licitatie va fi de 5 % din pretul de pornire al licitatiei.
Va fi declarat castigator al procedurii ofertantul care va oferii pretul cel mai mare.
DIRECTOR GENERAL,
MAROIU MARIAN